Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Šveitsi kellatootja tahab Apple’it üle trumbata
Konkureerimaks palju kõneainet pakkunud Apple’i, aga ka teiste tarbeelektroonika valmistajatega on Šveitsi kellatootja TAG Heuer koostöös USA tehnoloogiagigantide Google’i ja Inteliga sepitsemas omaenda nutikella.
Kuigi TAG Heuer on esimene Google'iga käed löönud traditsiooniline kellatootja, võib partnerlus avada uksed koostööks teistegi maailma suurima luksuskaupu tootva kontserni LVMHi kõrgekvaliteediliste kaubamärkidega nagu Hublot ja Zenith, kirjutab Bloomberg.
LVMH kellaüksuse juht Jean-Claude Biver ütles täna, et tema 40 aasta pikkuse karjääri jooksul on see kõigi aegade suurim teadaanne.
Ülemaailmne nutikellade turg võib mulluse 4,6 miljoni ühiku pealt tänavu kerkida 28,1 miljoni ühiku peale ning isegi muidu konservatiivsete Šveitsi kellatöösturite jaoks on need numbrid liiga suured, et neid ignoreerida. Strategy Analyticsi analüütikute prognooside järgi hõivab Apple tänavu nutikellade turust 55%.
Unikaalseid vaikuseruume tootev Silen kasutab nüüdsest vaid taastuvenergiat, kuna ettevõtte kestlikumaks muutmine annab eksporditurgudel märgatava konkurentsieelise.